Poslední ať zhasne

Tenhle článek píšu už 19 dní. To je přesně od doby, kdy se nám podařilo zabít Lei Shena na HM. Hned na to, padl i Ra-den a bylo vymalováno. Content dole, co teď?

Nedá se nic dělat, ale když se něco uzavírá, je dobré to trochu zhodnotit, bilancovat. Od first killu Lei Shena s Ra-denem jsme je oba zabili už 3x. Tím se z nich stala farma, a i když je především Lei Shen poměrně tvrdým oříškem i teď, je to prostě definitivní konec contentu, konec progressu, konec patche.

Takže, jak to vlastně všechno dopadlo. Od vánoc 2012, kdy jsme se již po několikáté potáceli nad propadlištěm dějin a raidy skládali s výrazným přispěním pugu se nám na konci předchozího kontentu podařilo guildu stabilizovat. Získat nové opory a začít slušný progress v Throne of Thunder. Začátek, jak bývá naším obyčejem, se nepodařil tak, jak bychom rádi, ale pod killu Horridona už všechno šlapalo jako na drátkách a guilda se rozjela. Očekávaný zásek na Durumu nebo Animovi neproběhl a my si dokonce mohli dovolit tyto bosse převést na farmu a až potom, začít pořádně progressovat Lei Shena.

Je to teprve podruhé v naší 3 a půl roku trvající historii, kdy se Restricted podařilo zabít celý content v rámci jeho vydání. Je to rozhodně nejlepší umístění v historii guildy a to pochopitelně vnímáme i to, že 25man guild ubývá rychlostí blížící se rychlosti světla. Nedá se to říct jinak, že aktuálně opět překonáváme všechna nej. Nejlepší progress, nejlepší umístění v rámci CZ/SK guild a komunity, nejlepší parta, největší skilleři, nejlepší nálada v raidu jakou pamatuju. Jediné o co se teď chci snažit je, aby to tak vydrželo.

V každém případě je třeba poděkovat všem, kteří přiložili svou myš k dílu. Hráčům, kteří věnovali svůj čas a skill do služeb Restricted, všem trialům, memberům, brutal raiderům. Officírům děkuji za jejich odhodlání a zodpovědnost, které jsou nezbytné pro úspěch raidování tak, jak ho máme rádi, dvacetpětkové, hardmodové, smysluplné.

 

Děkuji vám všem, vaše Panda

 

 

 

 

 

 

Poznámka pod screenshotama: 19 dní to píše a stejně zapomene na sraz. Chápu, na kocovinu jako trám se špatně vzpomíná. Tak snad jen dojmy z doslechu - Bylo to fajn. Bylo to velké! (RugRat)

Lei Shen :: 25man heroic

 Napsána už bylo mnoho, takže se pohodlně usaďte a hurá na to!

Je po bouřce...

VAROVÁNÍ - doneste si jídlo, pití a pohodlně se usaďte. Tenhle článek je smrtelně vážný a delší než drogový test Linsday Lohan!

Všechno krásné jednou končí. A to platí i ve virtutálním světě World of Warcraft. Po hodinách vymýšlení, selhávání, bezmoci, udržování světélka naděje se to nakonec povedlo. Restricted úspěšně ukončila nadvládu Lei Shena a podrobila si tak Throne of Thunder. Stále nezapomínáme na posledního rezidenta, ale na toho je času dost.

Na začátku raidování jsme o tom žertovali a každý si představoval, že třeba to i budeme mít možnosti zkusit. Po "hořké" zkušenosti s Ragnarosem,kdy na něj prostě nezbylo dost času jsme věděli, že musíme tvrdě makat! Nedařilo se to celou dobu a měli jsme slabé momenty, ale nakonec jsme vše překonali a dokázali se dostat až před posledního bosse a změřit s ním své síly. Ze začátku to byl boj dost nerovný. Ale adaptovali jsme se.

Všichni se sjednotili pod jedinou zástavou Fervoura, the Raid Leadera a ten nás neochvějně po krůčkách vedl k cíli. Neměl to jednoduché, ale ustál to! Chtěl bych mu tímto poděkovat!

Topic s taktikou na Lei Shena byl založen 14.června a to Mnaukou. Hned první odpověď je od Bolehlava "Nepředbíháš?". 6. července už tam byla detailní strategie a jasná představa. Celkem má topic 14 stránek (cca 3x více než obvykle). Guilda poprvé 3x za sebou prodloužila save. Gear nebyl to co by nás brzdilo. 2x se přidával bonusový raid. Celkem jsme potřebovali pouhých 196 wipů! Měli jsme pověstný wipe na 4% i na 2% :-) Počet resuscitací se nám nepodařilo dát dohromady. Tolik k číslům.

Asi nejlepší jsou informace přímo od zdroje a tak jsem položil jednoduché otázky - Nejtěžší moment v progressu? Co Vás nejvíc bavilo? Pocity při 4% wipu a pocit když se to zabilo? No a tady máte odpovědi.



Bolehlav - guild master
-nejtěžší moment v progressu
pro mě koukat se na stream, když jsem byl na střídačce

-co Vás nejvíc bavilo
bavilo mě to celé, užíval jsem si každý progress den

-pocity při 4% wipu a pocit když se to zabilo
při 4% wipu to bylo asi nejspíš, ok víme jak na to, tohle půjde. Při killu jen radost, nic než radost



Fervour - raid leader
Nejtěžší moment na Lei Shenovi si nevybavuju a vím přesně proč. Od začátku progressu bylo vidět že celá guilda chce a když vidím že lidé chtějí tak o to víc chci i já a proto jsem se těšil na každý večer progressu i když se nám třeba večer předtím nedařil. Na druhou stranu progress to byl jednoznačně velmi těžkej a ne vždy se dařilo tak jak bychom si představovali, ale byl vidět cíl. Na prvním pokusu pod 5% jsem si řekl, že ano takhle by to šlo a máme na to. Pak už to bylo jen o ladění detailů a čekání na správný okamžik a ten přišel. V momentě kdy Lei Shen padl tak jsem měl obrovskou radost za všechny v guildě, že se to podařilo a říkal si pouze jednu jedinou věc...GZ Restricted!



Maraan - healer guy
nejtěžší moment:
blízko kilu, ale přišla nečekaná rodinná návštěva

bavilo:
nejtěžší boss co jsem kdy dal, velká výzva. Bavilo mě že každý pull jsme byli kousek dále, bylo to vidět, že se raid někam posouvá.

4% wipe:
pocity - mám volat záchranku sobě nebo Fervovi až mu rupne žilka?

funny story:
Azuritek - měl jsem večeři a to je prostě nejvyšší priorita a takže na mě prostě počkáte, přes to nejede vlak (parafrázuju - po nějaké pauze v 9)
dneska - Azuritku, díváš se kolem na fight co se kde děje? Odpověď: Ne, nedívám.
Na začátku progressu Ferv počítal 1 2 3 aby se uklidnil. Dneska 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nerd scream na streamu takový, že pokud si nesnížíš hlasitost, ohluchneš.



Besana - melee monster
tady jsme zakusili HC progress se vším co to přináší. Bylo to chvilkama dost napjaté, na lidi musel být vyvinutý mnohem větší psychický tlak než za běžného raidování. Tlak realizoval hlavně Fervour, protože na to šel stylem "Já tuto guildu do toho killu dotlačím". Bojím se, že ne všichni to snášeli úplně dobře, ale taky si myslím, že bychom to úplně pohodovým způsobem nedali.

Na druhou stranu to většina z nás chtěla, snad až moc, heh.

Srandovní moment: loci dávali portály tak těsně k bossovi, že jsem se pořád bál, že se od něj odteleportuji k Thunderstrucku. Samozřejmě, že se to u killu Aldytronovi povedlo a byl okamžitě sejmutý.

Wipe na 2.6%:
Bole říká, ve třetí fázi musíme začít bosse o vteřinku dřív a hned nám to dá 1% navíc. Asakka na to: "Ale to pořád nebude stačit, to mě pak trefí šlak u wipu na 1%". Co následovalo? Wipe přesně na 1.6%.

Ten kdo to dočetl až sem, tak buď přeskakuje (dissconnecty na tebe!) a nebo ho to opravdu zajímalo (bonus loot na tebe!). Je na čase sundat z oken alobal, najíst se jinde než u klávesnice, zajít si na pivo jinde než v Ironforgi (což mi připomíná, že byl sraz v Brně a Bolehlav nebo někdo koho pověří Vám o tom napíše! - ale pšt ještě to neví je to překvápko) a začít psát taktiku na Ra-wait for it -dena!

Děkuji všem, kteří se podíleli na celé té mašinérii kolem. Ať už aktivně při vymýšlení taktiky, perfektními výkony a nebo jen tichou podporou na střídačce a neházením whine klacků pod nohy. Nebylo to jednoduché, ale dokázali jsme to. Abych se přiznal, tak nevím jak tento článek ukončit. Takže ho asi

Quest - 2 man HEROIC

Jednou ze základních hodnot Restricted je, že stavíme hlavně na vazbách mezi lidma. Prostě jsme parta přátel a hra pro nás není to jediné. Z toho také plyne, že když někdo přestane hrát tak pro nás nezmizí, ale stále jsme přátelé. Když potom řešíte kde v Praze přespat stačí hodit dotaz na forum a je po problému. Stejně to udělal i Chezy a my jsme se rozhodli mu to trochu okořenit. Jestli se to povedlo nebo ne to už necháme na Vás.

Všichni jsme si ten večer moc užili. Dokonce známý leaver Bolehlav sám prohlásil "No tak máme 23:30, pizzerku nám zavřeli, ale je tu ten Nonstop teda." A už se šlo. Večer to byl plodný a musím říct, že jsem se hezky zasmál a pobavil. Nic na tom nemění ani krušný druhý den v práci.

Cataclysm is a trademark, and World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries.

This site is in no way associated with Blizzard Entertainment



| Designed by LernVid.com |

T O P