Rada star....ých!

Vzhledem k drivu, který jsme nabrali se srazem a killem Iron Qona, jsme se na progress Councilu těšili. Na fóru bleskurychle vznikla rozsáhlá příručka které tlačítko v kterou chvíli zmáčknout. Za její zpracování bych tímto rád poděkoval Fervourovi. Naprosto do detailů zpracovaná strategie slibovala kvalitní progress a srandu. Oh jak moc jsme se pletli. Sice to bude znít nabubřele, ale je to jen strohý popis reality s lehkou nadsázkou, posypanou trochou vychvalování a zapečený s radostí a pýchou. Nejtěžší na Councilu bylo dostat se k němu. Částečně to bylo způsobené gearem, který jsme si za skřípění zubů vypůjčili od sousedů. Měli jsme prostě výhodu a vyplenili jsme všechny čtyři staříky stejně jak oni Kaufland se slevama.

Fakt, že nám na kill bosse stačilo 7 pullů a to včetně 1 ninja pullu, mluví za vše. Ohledně tohoto heroicu jsme toho víc namluvili než "nachodili". Ale ani to nemění nic na tom, že máme radost, že jsme se zase posunuli v progressu o trochu dále. Radost to byla tak velká, že Bolehlav začal oslavovat ještě před killem. Po raidu nám "přižšel po.hic.blahopřšát." Podařilo se nám dočistit celý trůn (nemluvím o guildovních WC!) za dva dny. A tudíž jsme měli celou neděli na progress!

Do našeho holičském salónu jsme si tedy přivedli další hosty. Tentokrát Dvojčátka. Nutno říct, že to jsou pěkné netykavky, ale když se do toho pustí tak vedle nich i kometa taje. Tentokrát to vypadá na trochu tužší oříšek. Jenže jak víme z minula "Co nejde silou jde ještě větší silou."

Megaera :: 25man heroic

Tento boss byl pro Restricted docela tuhý oříšek. Ani ne tak kvůli provedení, ale hlavně kvůli epidemii viru Healis Endus, který nám způsobil nedostatek healerů v guildě. Epidemii jsme naštěstí zastavili včas a už jsme opět bojeschopní. Bohužel máme jen jediný pohled, ale je to pohled bohů, teda Hyppera. O střih se postaral RugRat.

Ji-Kun :: 25man heroic

Po velkém úsilí se mi konečně podařilo dodělat svoji prvotinu - náš kill Ji-Kuna na HC. Doufám, že se vám budou líbit i titulky na konci. RugRata je těžko překonat, tak snad jsem se aspoň trochu přiblížil k jeho kvalitě.

Více informací a zážitků v popisu videa na Youtube.

Srazboss - heroic

Nebylo to úplně jednoduché, ale nakonec se nám i v květnu podařilo najít víkend, kdy bude pršet a bude zima. Potom co nám datum potvrdil i Meteopress, tak jsme okamžitě zabookovali kemp a domluvili sraz v Litomyšli. Víkend před srazem všechny organizátory dost vyděsil, protože bylo teplo a sluníčko. To by celou atmosféru zničilo. Naštěstí se počasí stihlo umoudřit a vše bylo v pořádku.

V propozicích bylo jasně uvedeno, že se jedná o dvoudenní akci. Pátek byl koncipován jako přijezd a zabydlení. Prolomení ledu alkoholem a družbou na chatkách. Chatky jsme vyhodnotili jako nevhodné a šlo se do hospody. Nejenom, že jsme ztrojnásobili výtoč za tento měsíc, ale posunuli obvyklou otevírací dobu na dvojnásobek. Obsluha z nás byla nadšená!

Sobota měla volitelný program v podobě dloooooooooooouhé procházky nebo dlooooouhé procházky po náměstí v "Liťáku". I přes mrazivé počasí se nám zachtělo naše kocovinou zžíraná těla potěšit točenou zmrzlinou. Bylo kolem 12, sobota odpoledne, to by neměl být problém. Chyba lávky. Život v Litomyšli totiž končí úderem 11:30. Všechny obchody zavírají, vypíná se místní rozhlas, záchranná služba a policie jsou mimo provoz. Na pořádek dbá pouze místní Městská policie a to v dobových kostýmech s kuší. Točená zmrzlina je prostě artikl, který tu neseženete. Vše podtrhla hláška Deneryse "Točenou zmrzlinu? V Tuhle hodinu? To těžko...". Nakonec nás dovedl aspoň ke kopečkové kavárně s "drivem". Pořád jsme se mu zdáli pohublí, tak nás protáhl ještě Karlíkovou továrnou na čokoládu - ta byla znamenitá. A měli otevřeno (asi naplavenina).

Dostali jsme také šanci pochutnat si v hospodě ocejchované Pohlreichem. I přes opakované pokusy zmást obsluhu několikrát změněnou objednávkou, nám vše přinešli v pořádku. Hvězdičky jsme jim tedy nechali. Dokonce vyzráli na guildovního jedlíka Pantaua. I přes opakované upozornění, že ty knedlíky jsou fakt velké, si nechal naložit o kus víc. Ten se potom pronesl pěkně zpět do kuchyně a zhrzený Pantau opouštěl hospodu za posměšných hlášek personálu.

Večer jsme si zašli "kiláček" do hospůdky, kterou otestoval Kesik den předem. Varoval nás, že jestli je u jídla paprička nemáme si to dávat. Obsluha sice tvrdí, že "jak je to do sladka tak to ani nepálí.", ale "po druhém soustu jsem netušil co žeru." mluví za sebe. Obavy se ukázaly jako liché a jak jídlo tak pivo byly super, takže palec nahoru. Za vypíchnutí stojí pokus o atentát na našeho GM. speciálně upravené Frisco ho přepralo a téměř zmrzačilo prst. Naštěstí je to tvrďák, kousl to a na raid v neděli šel!

Sraz to byl opravdu plodný a není v našich silách tady popsat všechny vtipné momenty, ale pár hesel pro zúčastněné si nemohu odpustit:

  • lanko vs. drát
  • skládat talíře vs. nechat
  • Bang! smrt v prvním kole s emo záchvatem
  • brutálně zabezpečená wifi
  • "Chceš si čistit zuby? Tak tady máš zelenou!"
  • "Píchá mě v boku"
  • "High as f*ck"
  • malý pes 60,-Kč, vítr 20,-Kč, opakovaný vjezd 80,-Kč

No a snad jako poslední ještě taková rada do života. Pokud vidíte na dálnici něco co připomíná žehličku, tak to nepřejíždějte. Prorazíte kolo, budete se vracet do Prahy a přijedete na sraz o 3h později.

 

Energie načerpaná na srazu se někde musela projevit. Kromě toho, že Lora prokazatelně o 1cm vyrostla, jsme zaznamenali brutální nárůst dmg v raidu. Trash i boss jakoby se nás báli. S progressem ze čtvrtku se to tedy nedalo srovnat a hned první pull skoro vedl ke killu. V tu chvíli už bylo jasné, že dnes půjdeme spát brzo. Není moc co prodlužovat Iron Qona jsme zfoukli jako svíčku. A raid jsme se slzami ukončili v 21, protože už nebylo co zabíjet. Tento stav způsobil v guildě docela problém, protože lidé netuší co dělat s volným časem. Někteří tedy jen zmateně pobíhají po Stormwindu a doufají, že se jich někdo ujme.

 

Jako další je na řadě Council. Strategii jsme si v rychlosti připravili - "nuke Sull" tak snad to půjde stejně rychle jako předchozí miláčkové. Vzhledem k rychlosti zabíjení bossů, se dostáváme do video skluzu. To se budeme snažit napravit co nejrychleji. Podle ankety na srazu budeme asi do budoucna uveřejňovat pouze titulky, protože na ty stejně každý přeskakuje. 

Cataclysm is a trademark, and World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries.

This site is in no way associated with Blizzard Entertainment



| Designed by LernVid.com |

T O P